nazel123 Selam kızlar 37de 3100 kg dı bebeğim bir hafta sonrasında 100gr almış sadece doktor meyve falan ye dedi muz dışında hangisi fayda eder siz neler tüketiyorsunuz
132025 nazel123 kilosu kötü değil bence dert etmeyin bende cuma gidicem 38+0 bugün çok kilolu olmasın zaten doğurması var bide 😁
aleynayavz 38+3 üz 2650 gram minyon bir bebek olacak dedi ve 1 hafta geriden geliyor başından beri yine sizinkinin kilosu maşallah iyi bence