Kumru82 Kızlar 5+4 hamileyim bir saat önce kahveden daha acık peceteye silince geldi lavaboda hemen 10 dk içinde hastaneye gitti ultrasonda bakdı doktor daha ikigün önce gitmişdim 2 milim büyümüş bile kese bi sıkıntı yok dedi progestan fitil verdi bu haftalarda cok normal içerde yerleşirken kalan birikintiler bunlar dedi
Kelebek90 Kumru82 doğrudur, ilaçlarını ihmal etme düzenli kullan, uzan ayakta fazla kalma inşallah geçicek