Bitterinannesi Arkadaslar iyi aksamlar sali gunu icin ilk olarak lokman hekimden randevu alacagim bir pakize hanim var birde bahar hanim varmis galiba sizce hangisine gitmeliyim hic giden var mi o hastahaneye ?