Merhaba kızlar ben ilk aşılamamı 11 gün önce oldum. Dayanamayıp 7. Günü test yaptım silik çizgi çıktı. Bugün yani 11. Gün az önce test yaptım tek çizgi 😞 burdan dönmez herhalde. O kadar moralim bozuldu ki. Ben İstanbul çapa tıp fakültesinde yaptırdım aşılamamı. Sizlerden ricam aşılama olup hamile kalanlar hangi hastanede yaptırdınız laboratuvarına güvendiğiniz hastaneler için öneri istiyorum lütfen 😞🙏🏻