Storm böbrekler klozette boşaltımını iyi yapamıyormuş. Bunu hangi dr sorsanız size bunu söyler. Boşaltım tam olmayıncada idrar yollarında enfeksiyon veya böbrek sıkıntısı çıkabilir. Ben 37 haftalığım elhamdulillah hala normal kullanıyorum. Bunu aynı zamanda normal Doğum için de dr ve ebeler hep tavsiye ediyo. Bebişe de bişey olmaz Allah’ın izniyle 🙃