Kızlar ilk gebeliğim bu zamana kadar hiç spor vs yapmadım erken doğum olursa diye korktuğum için. Bugün 39 haftaya girdik merdiven inip çıkıyım ördek yürüyüşüne başlayım diyorum var mı başka öneriniz ? Bide gerçekten bu hareketler vs bi faydası oluyor mu hiç yapmadan bunları doğuranlarınız oldu mu ?