rr321rr migren hastası olarak sizi çok iyi anlıyorum ilk 2,5-3 ayım felaket geçti geçmiyordu baş ağrım sadece parol alabiliyordum oda iyi gelmiyordu sonra 2.trimesterde geçti çok şükür dayanin icebiliyorsaniz sade türk kahvesi için soğuk kompres yapın bunlar biraz rahatlatıyor