Kızlar selam 11 haftalık gebeyim normaldede adet zamanı falan göğüsleri cok agrıyan bırıyım. 2-3 gundur hamılelıgınde etkısıyle goguslerım cok buyudu ve ozellıkle sol gogsumde iğne batması gibi sancılar oluyo ara ara sizinde oluyormu? Hamilelerde normal yazıyor ınternette ama sormak istedim