Sevim43 yapma, adam seviyeyesiz saygıgısız, hakkını arayan insanlara karşı tutumu yanlış, o kadar çok konuşuyor icraat sıfır, bir sürü sipariş bekleyen var, dolandırıcı değil ama alışveriş yapmaya değmez site.. Ateş ölçer aldım ben bozuk çıktı bugün iadesi için yolladım. İnşallah öderler