Kızlar merhaba bugün kalp atışı için kontrolüm vardı kalp atışını duyduk çok şükür bebeğin gelişimi de iyi dedi doktor ama kese arkasında biraz büyük bir kanama alanın var dedi. Progestan iğne verdi 3 günde 1 vurul iğneni dedi. Dıştan bir kanamam yok çok şükür ama kanama alanı beni çok endişenlendirdi. Var mı aranızda böyle bir şey yaşayan? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.