Doktora geldim acile kanama yok dedi idrar verdim enfeksiyon olablrmi diye? Yaşayan oldu mu?
Sabah travazol kullandm ve dün gece şiddetli kustum uyandım sabah da kustum onlq ilgisi olablrmi? İdrardan gelmişte olabilr ama vajinamdan gelsi zannedip ödüm koptu doktor ikidefa baktı alttan kanama yok bebek iyi dedi kızlar kafma karısık.
Nolur nolmaz 25. Haftaya kadar ilişki sıklığını azaltıp daha az yorulucam ve prilamı bırakmamayı düşnyorm bırakmaya calsnca siddetli kusuyorm