Neferut Yardımcı abla alıyor musunuz veya anneniz kardeşiniz vs yardımcı olanınız var mı? Ben 30. Haftaya gireceğim bu zamana kadar hep kendim yaptım yardımcı olanım da olmadığı için artık abla çağırmayı düşünüyorum. Yapamamaya başladım belim koptu 🥺
Aylaa123 Neferut ben kendim yapıyorum çalıstığım halde kimsenin yaptığı temizliği içim almıyor zaten her hafta düzenli ev temizlediğim için detaylı olarak beni yoracak kadar kirlenmiyor
Tutaste_ Neferut yat aşa ozaman kız zaten 35 ten sonra bi enerji geliyo yaparsın ozaman zorlama kendini ağrı çekersin anca dinlen bol bol yorulma
Neferut Aylaa123 cidden tebrik ederim hem çalışıp hem temizlik ayriyeten hamilelik yorar insanı. İmrendim size ☺️
SMB Aylaa123 kesinlikle bende öyleyim Çalışıyorum dört gün tam gün okuldayım başkasınınnyapacağı işi asla kabul etmem yoruluyorum ama enbazundan içim rahat 👌
Neferut Tutaste_ valla haklısın canım da ev bana bakıyor ben ona 3 gündür süpürge açamamıştım ne kadar rahatsız ediyor bir bilsen 😅
mcansu Neferut bizde de eşim ben ve belli zamanlarda yardımcı abla doğum öncesi annem şeklinde ilerledik ilk gebelikte ikincisinde de durum aynı 😅
Neferut mcansu eşinizin ve annenizin yardımcı olabilmesi çok büyük şans gerçekten. Sağ olsunlar. Benimkiler ikisi de çalıştığı için maalesef yardımcım yok bu konuda
mcansu Aylaa123 ondan işte 😅 iki eşinde çalıştığı ve henüz çocuk olmayan evler daha düzenli temizliği daha pratik oluyor öncesinde benim evimde öyleydi 😅 şimdi ben evdeyim 2.5 yaşında oğlum var o da evde ikinciye hamileyim ki oğlum kendi eşyalarını oyuncaklarını büyük ölçüde toplayan da bir çocuk olmasına rağmen o evle bu ev arasında çok fark var 😬😬
selencinaar Neferut serklajlı oldugum için mecburen eşimin eline bakıyorum annemde arada sırada geliyor detaylı yapmaya şuanlık böyle 🥲
Neferut selencinaar kaç haftalıksınız? Hiç önemli değil bebeğinizden önemli değil ne güzel anneniz ve eşiniz de yardım ediyor aman yormayın kendinizi 🫶🏻
Aylaa123 Neferut temizlik yapmak benim için bir hobi çok seviyorum zaten bu konuda takınlı olduğum için hiç zor olmuyor . İzne ayrılmama son 2 hafta kaldı 35 haftalığım şimdilik evden çalıstığım için yorucu olmuyor hareket etmekte bana iyi geliyor tutulmuyorum yada ödem felan toplamıyorum ama kendimi iyi hissetmeyen yada riski olanlar için cidden zor bu konuda sanslıyım şükür ki 😊
Htccndn 36 haftalığım bende hep kendim yaptım temizliğimi zaten 2 günde bir temizlediğim için çok kirlenmiyor ama genel temizliğe annemi çağırıcam Mutfak dolapları ve camlar için
Neferut Htccndn valla helal olsun ben mi çok iradesiz çıktım yapamamaya başladım iki yeri toplasam uykum geliyor hemen
mcansu Neferut benim de eşim yoğun çalışıyor nöbeti vs ama yine de sağ olsun evde olduğu her zaman yardımcı oluyor annemle uzak memleketlerdeyiz sağ olsun doğuma 1-2 hafta kala gelmişti gerçekten çok faydası oluyor