Beta hcg 27 eylül 15.000 30 eylül 15.000 3 günde aynı sonucu verdi ultrason da kese göründü 6 haftalık olabileceğini söyledi fakat kese dolu mu boş mu yorum yapamıyorum 1 hafta sonra gel dedi ve tekrar beta hcg aldı 30 unda çıkan yabi bugun çıkan sonucum yeni açıklandığı için drye soramadım sizelere bırakıyorum yorumu neden artmamış sabit kalmış olabilir ve 6. Haftada sadece kesenin gözükmesi normal mı kızlarrrrr