Merhabalar, 37+1 de sancım olması nedeniyle acil sezaryene alındım. Bebeğim 3225 gram doğdu. 2975 sonra 2995 ile hastaneden çıktık. Sütüm çabuk geldi sık sık emzirdim ancak sarılıktan 1 gün hastanede yattık. Bugün tekrar gittik sarılık sınırda çıktı. Kilosu 3040 gr. Sık sık emzirmeme rağmen hatta yarım saatte bir yine sarılık oluyor. Bu sarılık nasıl geçecekx ilk çocuğunda anne sütü sarılığı vardı. Bunda da olma ihtimali var mı bugün 7. Gün. Gece beslememe rağmen düşmezse doktor yarın yatış verecek. Çok endişeliyim. Mama vermeyin dediler çıkarken hastaneden ama sarılığı fazla olan bebeklere mama takviyesi yapıyorlardı. Bugün aldım vermeye başladım. Sizce ne yapmam lazım.