Busrademirci71 Kızlar sırt üstü yattigimda göbeğimin biraz üzerinde şişlik gibi hissediyorum dokununca ve agriyo yemek yediğim zaman hemen sisiyorum nefes alamıyorum 30 haftaligim böyle birşey yaşayan varmı acaba ?