Elifinannesi33 Hhh03 evet göbeğim mosmor olmuştu oksapar yakan bir iğne ztn. Göbek sertleşince kola geçmiştim
Elifinannesi33 Hhh03 bebek için katlanıyor tabi insan nırmal zamanda olsa asla katlanamazdm ama tüp bebek sürecinde o an 3 tane de yapsam gıkım çıkmıyordu
Hhh03 Bir_nazenin01 şöyle bişey sorsam hemşireymişsiniz sizi bulmuşken kusura bakmayın 🤭 iğneyi 1 gibi vursam coraspirini 8 gibiiçsem nasıl olur
Hhh03 twinsmom__ bunu ilk defa duydum kolanya söylenmişti yağ daha kolay kaysın diye olabilirmi acaba
twinsmom__ Hhh03 bnm çok morarıyordu doktorum söylemişti morarmaları önlemek içğn bebe yağı bi nebze iyi geliyo Artık göbeğim çok sertleşti 2gündür vuramıyorm yarndan itibaren sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum koldan da canım yanıyo ama yapacak bse yok herşey bebişler için
Fatmanurakbltttt Hhh03 bende şuan kullanıyorum 8+5 haftalık gebeyim 1 aydır kullanıyorum hep kendim yapıyorum karnımın göbek deliğinin 4 parmak yanlarını iki parmağım ile tutup yukarı doğru çekiyorum öyle vuruyorum sorun olmuyor morarma ağrı falan yok sadece vururken yakıyor
Kevser_1 Hhh03 ben korkumdan yapamıyorum hastaneye gidiyorum onlar yapiyo ilk 10 gün göbekten vuruldum acıdığı için şimdi koldan vuruluyorum akşam 6 buçuk gibi vuruluyorum her gün
Npolat Ben oksapar kullanıyorum 4000 lik sabah vuruyorum aspirinide gece atıyorum ilk 2 ay karnımdan vurdum 2 aydırda kollarımdan vuruyorum şişmede morarmada oluyor evet ne yapalım doğuma kadar idare edicem
Hhh03 twinsmom__ öyle valla şifa olsun onlara inşallah başka bişey istemiyoruz bu gün reçetesini okudum içeriğinde domuz bağırsağından yapılıyo flan yazıyodu onada bi üzüldüm ya
Nus_12 Hhh03 ben enox kullanmıştım o yüzden sorun doktorunuza degistirin o muadilihatta oksapar satışı yasaklancakti