Busra_arasss 26 eylülde, 25+3’te doğum yaptım. Bebeğim yoğun bakımda, durumu kritik. Gören herkes Allah rızası için bebeğime dua edebilir mi🤲🏻 Kızımın adı Eslem Eylül
BerivanLina Busra_arasss Rabbim en kisa surede saglikli bi sekilde kucagina almayi nasip etsin insallah ❤️🤲
Kayraninnannesi Busra_arasss Allahım Eslem Eylül kulunu annesine bağışla, onu sağ salim hastaneden çıkar🙏🏻
Neferut Busra_arasss İnşallah kızın sağlıkla hayırla kucağına gelir eve gidersiniz beraber ♥️ Allah onu sana ve babasına bağışlasın canım benim dualarım sizinle
Bilge-96 Busra_arasss rabbim sağlıkla kucağınıza alıp evinize götürmeyi nasip etsin. Ben de yaşadım çok iyi anlıyorum sizi. Allah sabır versin
Newmom2023 Busra_arasss Allah acil şifalar versin en kısa zamanda sağlıkla kucağınıza alıp o hastaneden çıkmayı nasip etsin, içinize ferahlık versin Rabbim 🤲🤲
aycicek_ Busra_arasss her iki posttan sizi takip ediyordun şu an bulunduğum yerde ezanlar okunuyor. Rabbim ezanlar hürmetine kızınıza sağlık sıhhat versin. Sizlerede dayanma gücü versin. İnşaallah sizinle beraber evladının başını bekleyem tüm anneler feraha kavuşsun. Dualarımız sizinle 🌸
Merii52 Busra_arasss Rabbim Şafi ismiyle şifa versin insallah🙏🏻 tüm dualarım sizinle içinizi ferah tutun rabbim ol der ve tüm olmazlar olur..
acelya01 @Busra_arasss Rabbim ya şafi ismiyle şifa versin inşallah bebeğine kavuşursun sağ saglim seni çok iyi anlıyorum bende erken doğum yapmıştım oğlumu şimdi maşallah 1sinif kocaman oldu çok zor biliyorum ama bu gunelr geçecek insalah bebisler bizlerin düşündüğünden daha savaşçı içini ferah tut Rabbim korur onu Dualarimdasin 🤲