17+4 haftalıgım dün kanama ve aşırı ağrı ile hastaneye yattım ağrım dogum sancısı gibi nefes aldırmayan cinsten plasenta aşagıda demişti doktor kendimi çok yormadım ona ragmen kanamam oldu serklaj önerdi doktorum sonrasında rahım boyu uzunlugu iyi oldugu için vazgeçti taburcu olacaktım ama kanamam devam ettiği için bugun de kaldım stres ağrı kanama daha önce iki düşük yaşadım rahim tekrar atmaya çalışıyor dedi doktor bunu yaşayan var mı pskilojik olarak bitiğim 😔 yoruldum umudum bitti