minnosanne96 Arkadaşlar 31ci haftamı doldurdum.Son 4 gündür sol kasığımda ağrı var.bacağımla karnımın birleştiği yerde.Ilk önce yalnız orası ağrıyordu şimdi yukarılara doğru ağrımaya başladı.Ne uyuya biliyorum,ne oturub kalka bilmiyorum.Sanki bi damarı sonuna kadar çekiyorlar.Böyle birşey yaşayan oldumu?
Berivann minnosanne96 canım ben öyle bişey yaşamadım ama 32haftalık arkadaşımın da öyle ağrıları vardı Nts verdiler sancı çıktı şuan hastanede yatıyor umarım inşallah sendr öyle bişey olmaz korkutmakta istemem ama bi doktora git
Berivann minnosanne96 Doğum sancıları cnm bebek kanala inmiş erken Doğum riski çıktı allah şifa versin ama bi doktora görün inşallah bişey çıkmaz cnm bana da haber et lütfen
despina234 Ben de 31 haftalığım canım.Bende de sol kasikta bazen ağrı oluyor ama ben doktoruma sordum. Benimki zararsız çünkü sancı yok ve bebek de plasenta da yukarıda. Ama senin durumun farklı olabilir. Bence doktora gitmelisin.