Kur her hamilelik farklı oluyor canım benim de ilki göğüs ağrısı olmuştu şiştmişti bunda hiç olmadı sadece adet olacakmışım gibi kasıklarım da batma ve koku hassasiyeti oldu korkutma kendini şuan allah nasip ederse yarın 12 haftalık olacağız 3,5 haftalık iken öğrendim beta hCG artışına bakabilirsin