Esraa35 yok hayır eşimi almadılar yasakmış. Doğum odasında da refakatçim vardı bebek tam gelmek üzereyken çıkarıyorlar refakatçiyi. Ama şöyle birşey var şimdi ben annemle girdim ilk. Ben oraya yerleşeyim diye direk koluna refakatçi bilekliği taktılar. Takıldıktan sonra annem çıkamadı odadan başka biri gelip yanımda kalacaktı izin vermediler. Serviste istediğin kişi kalır eşinden hariç demişlerdi. Bebek doğuyor anne kendine geliyor ondan sonra babaya gösterebiliyor bebek. Benim doğumumda 3 4 saat sonra eşim görmüştü bizi. Orda çok sevdiğim şeyde bebeğimi alıp bakım, kontrol için götürmediler yanımda bebeklere göre de sedye mi diyeyim ona benzer bir masa vardı orda bebeklere göre tüm malzemeler vardı orda kontrol ettiler bana verdiler gittiler. Sağlıkla kucağınıza alın, sağlıkla büyütün ❤️