Merhaba arkadaşlar bugün dr gittim 15 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim . İlki sezeryandı.
Doktor moralimi çok bozdu ameliyat dikiş yerin çok incelmiş çok erken bu sorunla karşılaştık riskli bir hastasın dedi . Başına böyle bir şey gelen var mı? Allah korusun ama dikişlerin patlayabilir dedi sancın olursa hemen gel dedi 🥺🥺