anneolucam yani belirti normal regl zamanında yaşadığım kasım ağrılarım oluyor ara ara çok sık değil ama bel ağrım var baya onun haricinde başka da birşey yok kendimi bunlara bağlayarak ümitlendirmekte istemiyorum aslında ama adet gecikmesi olduğu için bunları da göz önünde bulunduruyorum, yarın işin elimde test yok yarın işten sonra alabilirim ancak :(