seren_uren60 Selam kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım sizce nasıl bilgilerinizi paylaşabilir misiniz
Ayaz_Aybars_mom seren_uren60 pek bilgim yok canim ama postlarda gordugum kadariyla sekerin cikmis sanirim tokluk baya yuksek
Semranisa seren_uren60 gebelik şekeriniz var maalesef doktorunuz diyet yada insülin önerecek muhtemelen
maman-es Tokluk şekeriniz yüksek çıkmış. 140 altında olması gerekir diye biliyorum. En doğru değerlendirmeyi doktorunuz yapacaktır.