İkili tarama sonucunuz nasıl? Yüksek risk demişsiniz değerleriniz tam olarak ne? Amniyosentez için 16. Haftayı beklemeniz gerekiyor. Sonucları da en erken 1 ayda çıkıyormus. Ben de benzer bir süreçten geçiyorum. Cvs testi verdim 2 hafta önce. Yarın sonuclarımı almaya gidecem. Bekleyemedm 16. Haftayı