despina234 Merhaba arkadaşlar. 31 haftalık hamileyim.Bugün uçak yolculuğu yaptım ve geldiğim yerde de biraz yoruldum.Ayrıca yediğim yemek de biraz yağlıydı.Mide bulantısı ve karın ağrısı yaşıyorum. Tansiyonla veya yorgunlukla ilgili olabilir mi ?