Baharer321 Kızlar hiç belirtim yok ne kusma ne bişiii hamileliğimin başından beri yok daha öncede kürtaj olmuştum 9 haftallıken ondada bulantım yoktu gerçi ama sadece adet kramları yaşıyorum zaman zaman normalmi bebğim iyidir dimi🙏🏻
Sheryy Baharer321 Baharer321 canım benim 10+5 şuan. Öğrendiğimden beri ne bir mide bulantım ne baş dönmem oldu. Her şeyi yiyip içiyorum. Sadece deterjan kokularına midem kalkıyor. Ara ara kramp giriyor. Kötü düşünme bebişin kalp atışlarını duyduysan ne mutlu. Moralini bozma