Kızlar bebek hareket ettikçe kasiklarimda ağrı oluyor nst de herhangi bir sanci çıkmıyor ama evde hiç rahatım yok bebeğim sürekli hareketli hem bacaklarımın üst bölgesi hem de kasiklarimda ağrı eksilmiyor 40 haftaligiz doktor ne sezeryan ne de normal hiçbir şey demedi ne yapmalıyım yaşayan var mı