Kızlar selam bugün benim için çok sinir bozucu ve stresli bir gündü maalesef sürekli kalbim ağzımda gezdim gebeliğimin ilk günleri daha önce kayıp yaşadım, o yüzden endişeleniyorum en ufak bir şeye bile, bu bebeğe zarar verir mi ya da benim yuzumden bir şey olur mu yine (düşünmemeye çalışıyorum ama işte….)