hilal_gokce06 Aysnragc değilmiş sınır 25 miş progesteron fitil kullanıyorm 24 haftaya kadar 2 haftada bir kontrol dedi perinatoloji takipliyim
susam_18 Feyzamali33 ya çok sevindim bana umut oldu. İnşallah benimde öyle olur. Çünkü sıkılıyorum kendi işimi,alışverişimi,çocuğumun dolabını herşeyini kendim yapmak istiyorum.
fztanne1 susam_18 kasılmalarınız kaç saatte bir oluyor acaba bende de aynı sıkıntı var kasılmalardan dolayı rahim ağzı bi kısa bi uzun çıkıyor, nstde sancı çıkıyor doğal olarak.
susam_18 fztanne1 şuan yok denecek kadar az adalat kullanıyorum sabah akşam. Oğlumda böyle değildi sancım gün geçtikçe arttı ilaca rağmen. Şikayetlerimin olduğu gün günde 5-6 kere oluyordu malesef.