37 haftalık hamileyim bugün çatı muayenem vardı. 2 gündür hatırlatıyorum bak sakın iş koyma vs diye. İşte bugün buluşup gidecektik muayeneye ben unuttum onu şuan işim var sen annenle git dedi. Bende biraz ağır konuştum baba olmayı hak etmiyosun diye.. şuan aşırı mutsuzum randevumu erteledim bunun ilgisizliği yüzünden.