bebegimolacak Kızlar dua edin, doktora gittim bugün femera başladık pazartesi yine gel bakalım boyutuna iğneye başlarsın dedi. Dua edin nolur🙏🏻
Sergul1425 bebegimolacak Rabbım gönlüne göre versin en yakın zamanla güzel haberler almayı nasip etsin inşallah 🤲
bebegimolacak Kan tahlili falan yapmadılar bugün, eskiden yapılanlara bakıp sorun yok demişti. sadece femara başlıcam süreç böyle mi sizinde ?
Sibelalagoz0 bebegimolacak eskiyle şimdi farklı oluyor niye hormon testi istememişler ki ben verdim hep yeni istediler
Bilge-96 bebegimolacak famerayı adetin kaçıncı günü günde kaç adet dedi doktorunuz? Ben de tedaviye başlayacağımdan süreci merak ettiğimden soruyorum
bebegimolacak Sibelalagoz0 geçen ayın vardı aslında, başka neye bakarki her şey normaldi. Bugün yine almadı kan
anneolucam bebegimolacak benimde 2 yıldır olmuyor neye göre aşılamaya başlaıyorlar 7 ekimde gidicem bende doktora bakalım
Esra20516 bebegimolacak Hayırlı sonuçlar alırsın inşallah canım gönlünce olsun bende bi kaç gün sonra ilaca başlıcam inşAllah hayırlısı ve kolaylığıyla hepimize nasip olur annelik duygusu🤲🏻