_haticeeee_ 7+5 günlük hamileyim 7 kere ultrasona girdim mecbur sebeplerden dolayı şimdi önümüzde ki hafta tekrar çağırıyorlar ultrasonun bebeğe zararı var mı bilginiz var mı ? Google de çok fazla strese sokacak yorumlar okudum buraya kızlara sorayım dedim
Baby_B _haticeeee_ kalp atisi duydunuz mu? Kalp atisini görüntulemek zarrarli degil Ama kalp atisini duymak sinyal gönderildigi icin zararli O nedenle surekli dinletmiyor doktorlar
kardelen54 Zararı yok kalp atisi çok dinlemek zararlı diye biliyorum onu da zaten Dr saniyelik dinler
_haticeeee_ İçim rahatladı biraz da olsa Google da otizim sebepleri yazıyordu bu yüzden gitmek istemiyordum doktora :(