Kızlar suyum geldi öğlen hastaneye geldik yatış yapıldı doktor alttan muayene etti çatın çok iyi ama rahim ağzı henüz kalın dedi yarın sabaha kadar gözlem olacak sancı ile rahim ağzı incelirse inşallah normal olacak bu durumu yaşayan var mı su geldikten sonra rahmi incelen oldu mu