Dilek_aslndg Hanımlar ben 14+5 teyim saçıma kına yakmak istiyorum araştırdım sorun olmaz deniliyor ama sizler böyle bir şey yaptınız mı ?
bhtrolcay Dilek_aslndg doğal kınaysa onların bi zararı olmuyorda hint kınasında çok fazla kimyasal madde var