kubrayurek Merhaba arkadaşlar 21 . Haftada iki damarda akım kaybı görüldü oksapar kullanıyordum zaten simdi asprinde basladilar başına gelen varmı nasil bir yol izlediniz bebeğiniz doğdu mu lütfen cevap verin hic iyi degilim
051020antalya kubrayurek merhaba benimde kan akımında direnç var. bende kan sulandırıcı kullanıyorum ama hap olarak. ilk gebeliğimde 21.haftada öğrendim detaylı usgde. bebeğim geriden gelmeye başladı. sonra preeklempsi oldu ve 31. haftada doğum yaptım bebeğim 26 gün küvezde kaldı melek oldu.. Şimdi tekrar hamileyim gebelik düşünüyorken başladım hapa 100 mg ile başladım şimdi 150 mg kullanıyorum 17.haftamdayım
kubrayurek 051020antalya merhaba bebeğiniz doğdumu ikincide tekrarlamadı degilmi bende bebegimi kaybettim malesef 😢
051020antalya kubrayurek merhaba bebeğim martta doğacak inşallah az kaldı 31.haftama gireceğim 🥹 çok üzüldüm melek oldu üzülmeyin biliyorum çok zor bir süreç.. biz genetik testler yaptırdık sizde yaptırın ne olur olmaz. 6 ay geçtikten sonra tekrar hamile kaldım. şimdi bir sıkıntımız yok şükür. ilkte oldu diye ikincide öyle bir şey olcak diye bir şey yok inanın güçlü olun sadece 🙏
kubrayurek 051020antalya çok sevindim sağ sağlim kucagınıza alın insallah genetik test yaptırmıstım ignede kullaniyordum ama olmadi siz neler yaptınız ne kullandınız 🥺
051020antalya kubrayurek ben sadece kan sulandırıu hap kullandım gebelik düşünmeye başladığımdan itibaren 100 le başlamıştık sonra 150 ye çıktık 🥹 sizin anne karnında mı oldu nasıl oldu
kubrayurek 051020antalya benim 21. Haftada cift damarda centik basladi sonra gelisim geriligi yüksek tansiyon 26 da acil sezeryan oldun 1 saat sonra vefat etti😢
051020antalya kubrayurek anladım Allah yardımcımız olsun inşallah ikincide herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız 🙏