feridelevent_08 Çok kötüyüm ya transferin 7.günü kan verdik 54 çıkmıştı 10.günü 123 bugünde kan verdim 111 çıktı gene kimyasal oldu sanırım 😭😭😭 Bu şekilde olup yükselen varmı değeri yardım edin lütfen
feridelevent_08 Kubra0606 ilkini devlet hastanesinde verdim kanı 2.kanı tüp bebek yaptırdığımız hastanede bunudu ilk yaptırdığımız hastanede
Kubra0606 feridelevent_08 benimde kimyasal oldu bu ay maalesef sizi anlayabiliyorum, nedenini araştırdınız mı
feridelevent_08 Kubra0606 genetik taramalı tüp bebek yapalı Dr histereskopi bile yapıldı bilmiyorum niye böyle oluyor 😭😭😭😭
feridelevent_08 Kubra0606 yaptırdık şükür bişey çıkmadı ama Dr 12haftaya kadar pıhtılaşma iğne vermişti günde 1 kere düzenli şekilde koldan aldım
feridelevent_08 Kubra0606 111 çıkmıştıya değerim hastaneye gittik birdaha makineye verdirdik kanı şimdide 120 çıktı
busrasya feridelevent_08 bence birşey demek için çok erken tek hastanede de vermemişsiniz bugün verdiğiniz hastanede iki gün sonra tekrar bir verin inşallah olumlu sonuçlar alırsınız
feridelevent_08 busrasya yarın tüp bebek yaptırdığımız hastanene gideceğiz Dr çağırdı bakalım inşallah güzel sonuçlar alırım 😭 ne hissettiğimi bilmiyorum ya Allah yardım etsin
busrasya feridelevent_08 gönlünüzü ferah turun bu süreçte bebeği etkileyecek en önemli şey moraliniz o size tutunacak inşallah 🙏