iremakdeniz Kızlar sat 8 eylül bat 5 ekim yumurtlama hesaplamadım iki günde bir değerlendirdik son 1 haftadır çok fazla ağrım oluyor sık idrara çıkıyorum belimde batma oluyor ağrılara dayanamıyorum neredeyse normal mi hastaneye gitsem mi
BilgecyLn iremakdeniz bel ve kasık ağrısı bende de var bat 4 Ekim şu an bile kasıklarımda sancı var bel boşluğum adet olacamışım gibi ağrıyor
iremakdeniz BilgecyLn evet benimde o şekilde kuruntuda yapmak istemiyorum ama çok arttı son günlerde dayanmam çok zorlaştı hastaneye gitsem mi diye düşünüyorum çok yeniyse bile betadan 5-10 artık öğrenirim
iremakdeniz BilgecyLn yani nasıl isterseniz 5 üstü pozitif sayılıyor bende çok yeniyse bile 5ten öğrenirim diye düşünüyorum eğer negatifse başka bir tahlillere baktıracağım çünkü normal bir ağrı değil enfeksiyon da olabilir
BilgecyLn iremakdeniz sabah ilk idrarla test yapıyım erken gebelik testi var elimde pozitif çıkarsa da kan vermeye giderim kuzum artık