Arkadaşlar merhaba.
Ben normalde gebelik sürecimde medikal hastanesine gidiyorum fakat doktorum haftaya değerlerime bakacağını söyledi. Boşuna genel bir tahlil için (demir vs) açıkçası her yerde yapılan bu basit kan testi için uçuk bir para vermek istemiyorum. Acaba bu tahlilleri devlette yaptırıp doktoruna o sekilde yollayan var mı.