Anneoluyorumm00 Selam kızlar ilk defa işkur’a kayıt yaptırdım ama iş başvurularını fazla görüntüleyemiyorum nasıl yapıyorsunuz nasıl görüntüleyebilirim ? Bide typ nedir ne anlama geliyor?
kukulim3434 Anneoluyorumm00 topum yararına program. Şu an çalışıyorum. MEB de bir okulda temizlik görevlisi olarak. 6 ay çalışabiliyorsun. Asgari ücret +sigortan da yatıyor primin ödeniyor. Hafta sonlarıtatil. Öğlen bir saat molan var. 8.30 ile 5.30 arası çalışıyorum toplam 9 saat.
kukulim3434 Anneoluyorumm00 prim derken? Canın sigortan ödeniyor yani. Sadece sağlık sigortası ödemiyorlar. Gününüde ödüyorlar. Asgari ücret veriyorlar sadece.