Aysehkm Reyyan hoca istediğiniz hastanede doğum yaptırabiliyor.Yeni yıl zammı gelmiş yalnız.Bana Koru Çukurambar hastanesini önerdi.Normal doğum 5 bin sezaryen 5500 dü sanırım.Muayene ücreti de ayda 300 tl.Zaten 3 haftada bir gidiyorsunuz yani 6 haftada 300 tl veriyorsunuz aslında.Ben çok memnunum anında watsaptan dönüş yapar muayenelerde çok ilgilidir yarım saat ultrasonla bakar gittiğimizde.Çok da sakin güleryüzlüdür.Ankarada iyi bir doktor arıyorum özele gidicem diyen herkese tavsiyemdir ❤️☺️