Hamileliğimi ben bu illetle öğrendim vajinal mantar şikayetiyle gitmiştim doktora 5 haftalıktı o zamandan beri asla geçmeyen sarı akıntı ara ara gelen şiddetli kaşıntı ve sonrasında tahriş 13. Haftaya geldik doktorum 16. Haftada ilaç vereceğini söyledi iple çekiyorum o zamanı kaşıntı için Zalain krem verdi iyi geliyor o biraz allahtan ama ilaç fitil kullanıpta geçmeyenler varmış ya kurtulmak istiyorum bu illetten sizler yaşadınız mı