Aleynaz06 Haftaya yeni girdim, 20 ler geride kaldı.. Tansiyon yüksekliğine bu hafta merhaba dedim, o yüzden tansiyon ilacı kullanmaya başladım 🥲 Nefes darlığı, burun tıkanıklığı ve sırt ağrısı biraz daha arttı 🙈 Ve ruhsal olarak sanırım birinci trimester dönemine geri döndüm, alınganlıklar, daralma vs..Allahın izniyle inşallah 38. Haftaları görebilirim ve görebiliriz sağlıcakla, siz de durumlar nasıl? Neler oluyor bedeninizde? ❤️