esmacamci Merhabalar kızlar sali günü smear verdim devlette bugun mesaj geldi patolojik sonıclanmıstır die nerden görebilirim sonucu
yasemin333 esmacamci mesajdan sonra sonucu görebildiniz mi? 5 hafta oldu bana da bugün mesaj geldi sonuçlarınız çıktı diye.Olumsuz bir sonuç olursa arayacağız demişlerdi bana.
esmacamci yasemin333 merhaba sistemde hala görünmüyor ben test verdiğim hastaneye gidip sonıcı öğrenmiştim içinizi ferah tutun lütfen bi sorun cıkmsz