Ben şehir hastanesine gidiyorum 31. Haftadayım oranın maalesef ultrason görüntüleri pek iyi değil bi tane güzel ultrason resmi istiyorum kızımı güzelce görmek istiyorum meddem de Ali kır a randevu aldım bakar mı ilgileniyor mu acaba ultrasonları nasıl bilgisi olan var mı