Glchan_34 doğum öncesi oluyor 32de izne çıkınca o 1. Rapor. doğum yaptığın gün yeni rapor çıkıyor işyerin 1. Raporu bildiriyor sgkya bittiğini paran yatıyor 2. Raporuda 2 aylık veriyorlar o bitincese iş yerinle görüşüyorsun yine sisteme giriyorlar 1 hafta içinde hesaba geçiyor paran ama e devletten sgkya bankanızı tanımlamkta fayda var pttden alırsınız yoksa onuda takip etmek sıkıntı