Kizlar merhaba. Yaklaşık 10 gun once tuplerimin tikali olduğunu öğrendim. Bugun baska bir hekime gittim konyadaki arkadaşlar belki bilir Osman Balci ya. Kendisini lap. Ile acilabilecegini söyledi. Ameliyat sonrasında bakarız 3 6 ay sure veririz olmaz ise tup bebek yapabiliriz dedi. Veya direkt tup bebege de yonelebilirsibiz dedi. Sorum laparoskopi ile Tüplerini actiranlara, veya böyle bir olaya sahit olanlara? Yardımci olabilir misiniz. Lap 80 bin, tup bebek 150 ilaçlar dahil. Esimin degerleri guzel. Benim amh im 2.95. Rahimde sorun yok elhamdülillah. Siz olsaniz ne yapardınız?