Selam herkese 19 haftalikken net olarak hissettim bebeğimin hareketlerini ama dünden beri hissetmiyorum normalde gece bile uyanırdım hareketine. bugün sadece tıkladı bir kere okadar. Normal mi acaba? Hastaneye gitmelimiyim? Kafam da çok karışık belimde ağrıyor