Sevgshn Kızlar 20+ 3 aniden başım dönüyor ve baygınlık hissi geliyor tuzlu ayran içiyorum turşu yiyorum uzanıyorum geçiyor normaldede düşük tansiyonlu biriyim bebeğe zararı olur mı doktora gitmelimiyim
gaydirigubbakcemilem Sevgshn benimde genel olarak tansiyonum 10-6 9-6 çıkar dediğin gibi tuzlu ayran turşu toparlıyor. Dr bana düşük olması daha iyi demişti. Bol su içmemi söyledi.
Mervealya1992 Sevgshn olmaz benım hayatm boyunca hep 9/6 8 7e kdr düşüyor ilk bebegmdede boyleydi sknfı olmadı doktor yıkske tansıyon daha onemlı diyor devamlı bundada oyleyim ayakta dursam hemen hoppp düşüyor hatta 36lddan snra hergun dusmeye baslamıştı ayakta duramıyordum
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sevgshn Doktorum gebelikte düşük tansiyon olabilir önemli olan yüksek tansiyon olmaması demişti. Yüksek tansiyon tehlikeliymis bol bol yat dinlen demişti bana.
Sevgshn Aysezey 23ünde tahlil yaptırdım kansızlık ve demir eksiği çıktı ilaç kullanıyorum onlardan kaynaklı olabilir mi
Aysezey Sevgshn kansızlık baş dönmesi tansiyon düşüklüğü yapar ama yinede bi doktora görünün bence her şeyin bi çözümü var nede olsa . çok geçmiş olsun
Sevgshn MiracAlpinveUmutunAnnesi normaldede zaten düşük tansiyonlu biriyimdr bu zaman kadar çok iyiydim 3 gündür çok salladı beni