Ben geçen 2023 elimde dış gebelik geçirdim ama iğne almadan kürtajla sonlandı daha sonra şubat ayında hamile kaldım 8 haftalıkta bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum özelde doktorum bana rahim filmi çektir genetik test yaptır felan dedi testlerimi yaptırdım kan pıhtılaşmam yok eşimdede sıkıntı yok devlet hastanesine gittim geçen ay kadın doğum doktorum bana rahim filmi çektirmeme gerek yok dedi adetimi gününde olduğumu söyledim sıkıntı yok zaten dedi aynı sebepten düşük kürtaj olsaydı bu testlere gerek olur ama sende aynı sebepten değil dedi rahmimi dinlendirmeme gerek var mı dedim yok 5 ay geçmiş gebelik planlayabilirsin dedi sizce beklemelimiyim yoksa rahim filmi çektirmelimiyim